niedziela, 10 maja 2015

Muszelki i koraliki


Bardzo lubię muszle i mam ich w domu sporą kolekcję. Najstarsze pamiętają moje dzieciństwo i kamieniste plaże w dawnej Jugosławii skąd je dawno temu przywiozłam.

Dekoracja z róznych drobnych muszelek w łazience.
Muszle w odwróconym akwarium, góra stanowi dodatkową półeczkę.

To największe muszle, ta poniżej ma 13 x 13 cm


Muszle z kawałkiem koralowca w szklanym wazonie.

 Potem dołączały do nich inne nie tylko pojedyńcze ale także wiszące dekoracje z muszli



Mam też takie sznury muszli, w których plastikowe łączenie uległy znszczeniu. Po prostu pokruszyły się.


I te właśnie sznury robię od nowa wykorzystując koraliki zamiast plastikowych rurek. Kilka już zrobiłam.



Wyszły trochę krótsze, ale za to bardziej kolorowe i dekoracyjne.

Ozdobny sznur z muszli i koralików przy oknie w łazience.


Po lewej stare, po prawej zrobione na nowo.
To co lubię najbardziej ze starego coś nowego.

Pozdrawiam serdecznie.






2 komentarze:

  1. Też lubię muszelki i dekoracje muszelkowe mam w różnych miejscach w domu. Zawsze cieszą oko:) Twoje wiszące dekoracje z muszli są piękne! W ogóle wszystko super. To odwrócone akwarium niesamowicie się prezentuje z morską zawartością.
    Pozdrowienia:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za odwiedziny i tyle miłych słów:). Serdecznie pozdrawiam.

      Usuń